De mobiele site is nog in aanbouw en werkt mogelijks niet optimaal

Nitakkamptelex 2020

2020-07-13 13:32:00
-------------------
We stappen met een hoop souveniers (herders stok, botten, kurk schors, frans schild, pet...) de trein op. De laatste dagen in banyuls in een notendop: de eerste avond aten we met zen allen pizza en speelden we een spontaan stadsspel, de tweede avond was het groot ganzenbord tijd wat we moesten onderbreken door dramatische bliksem en donder die op ons af kwam, de laatste avond schuilden we voor de hevige wind en regen onder de bogen naast de zee waar de tijd volgens ieders verbazing voorbij vloog met behulp van een goed fluisterspel. Voor de rest zijn de fitness boys na heel wat pomp afzonderingen in de bergen dan nu toch gewoon een echte fitness gaan bezoeken, hebben we afscheid genomen van onze goede vriend Kwibus waar we ondertussen al vijf dagen af en aan het pad mee kruisen (arno gaf hem een hete afscheidspint) en heeft sep het de volle twee weken volgehouden zonder boskakken. Dat was het dan, Merc!

2020-07-11 12:56:00
-------------------
Voorlaatste wandeldag en onze eerste pech: aangekomen op de eindlocatie blijkt de bron nog twintig minuten van ons verwijderd. Enthousiast als we zijn, zetten we onze tocht verder, maar na een stevige afdaling blijkt er niet meer echt een ideale slaapplaats in de buurt van de bron te zijn. Dus hebben we met de hele groep beslist onze tocht die dag gewoon nog verder te zetten tot we een redelijke slaapplek vinden. Wat concreet betekende dat we op anderhalf uur wandelen van banyuls onze laatste nacht in de bergen in de open hemel op een afgesloten weggetje hebben doorgebracht. De laatste wandeldag werd een wandel voormiddagje: vroeg aankomen, ons rustig installeren, lekker lang douchen en dan heerlijk zwemmen, zonnen en chillen! Op onze tien wandeldagen is er dus niemand van de route moeten gaan en nu kunnen we nog drie dagen genieten in banyuls.

2020-07-07 20:12:00
-------------------
We proberen eens een duidelijke telex te schrijven. Een kort overzicht over wat we de voorbije stapdagen nog hebben beleefd: in het spookdorpje sliepen ze met zen allen onder de blote sterrenhemel. Jesse had jeuk, hij wilde een jeukpil nemen maar nam in de plaats een immodium. Met gevolg al 3 dagen constipatie.. Mander leek al een hele week op Dusty tot ergenis van de vrouwen, maar eva nam de schaar en weg was zijn haar. Tijdens het wassen van onze haren, kregen we gezelschap van curieuze koeien. Frauke vluchte verticaal omhoog. We stappen niet naar Banyuls in 2 dagen, maar we komen altijd een heel stuk sneller aan dan het boekje ons doet beweren. Nu wachten we op enkele van onze jongens, zij haalden snel even een kebab in Pertus (lees 5 uur onderweg). Banyuls is al in zicht, nitak 2020-2021 zit ons al op de hielen.

2020-07-04 21:01:00
-------------------
Zwangerschapsgymnastiek, dat is puffen en hijgen op de maat van de muziek, je zal er een kind van krijgen. Quote by frauke: 'wat doet die berg hier? Waarom doen ze daar niet gewoon een stuk af?!' na een stevige douw tocht, een eerste rustdag gehad. Belangrijkste les: je moet dat wel allemaal afwassen als je dat opfret. Zet da boek uit. De straten liggen hier vol met kak en de mensen stinken hier naar pis of pipi. We missen nand van donkynen.

2020-06-30 19:31:00
-------------------
Py, waar de rugzakken in de speeltuin moesten slapen en Stan al zijn moed bijeen moest rapen om Jesse uit zijn tent te jagen. Wij zijn zieke bazen. We Overnachten nu waar de koeien grazen en waar het eten lekker is. De match van de rode duivels is een groot gemis. hoe zou ge uw eigen eten raten? Arno mander en jef hun eten is op dag één al bijna op. Wat een spijtig zaak! Want we hebben allemaal al blaren. Na een rustige lange pauze bleken we nog 150 m te moeten wandelen. Geen zonsondergang jammer genoeg. Regen hebben we nog niet gehad, maar wel al een koe op ons pad. Drie mensen gingen reeds neer, maar eva ging het hardst tekeer. De fontaine had bruin water, maar wietse kon er zich toch nog in wassen. Waar blijft de vervanger van majeur? Bij dezen van iedereen een korte perceptie van de laatste twee dagen